Helt slut

Godaste glassen med bara en ingrediens | Min kväll i en bild

Klockan är bara 8, men det blir lite plugg för mig och sedan sov dax! Är helt slut efter den här dagen.. Passade på göra egen glass och ta ett bad för att få upp värmen, man underskattar verkligen hemmakvällar men det är så skönt bara ta det lugnt ibland. 

Glassen är sååå god, är bara lägga en skivad banan i frysen i minst två timmar och sedan köra den i mixer. Smakar precis som glass, jag valde även lägga i mitt choklad-proteinpulver och lite proteinpudding med smaken caramel för få lite extra smak. Kommer alltid ha en banan i frysen fram över, så enkelt att göra! 

Tack hörni för så bra statistik, blev lite chokad trodde jag skulle ha runt 10 läsare haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0