Frånvarande


Redan i helgen började jag bli sjuk och igår (onsdag) så kom febern och ledont. Känner mig lite halvt döende.

Idag var de fem år sedan jag och min familj var så nära på att förlora Candy, efter bara några månader tsm. Idag kommer även den andra som ska provrida Candy, efter över 5 år tillsammans. Tänker jag tillbaka till den kvällen hur min syster och jag bara satt och asböla och höll om varandra i baksätet medans mamma gång på gång upprepande "det här är inte bra.." så bränner tårarna bakom ögonlocken, en riktigt skräck upplevelse en hästägare inte ska behöva vara med om... Men över 5 år har vi fått tsm och snart är de dax för någon annan liten ryttare att ta över Candy❤️

Kommer senare idag återpublicera inlägget från händelsen, ev. skriva om det lite eftersom det var hela fem år sedan jag skrev det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0