Stardust

Visst är hon snyygg?
Som jag skrev tidigare var jag imorse innan skolan ute i gamla stallet och red en häst där.. Stardust heter hon och är ett år äldre än Candy allså född 2008, en häst heelt annorlunda att rida än Candy verkligen! Men supernyttigt rida någon annan häst än sin egen. Jag red Stardust någon gång i veckan under tiden vi stog på Kvarntäppan och är jätte tacksam att få rida den här hästen ibland, eftersom hon är så sjuktfin.. Började med att rida ut och avslutade med ett kortare dressyrpass på volten. Min sits i hoppsadel behöver vi inte ens prata om haha..

Kommentarer
Postat av: Tova

Gud vilken snygg häst! :D

2015-05-27 @ 11:19:36
URL: http://tovaeivinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0