Sista tävlingen för säsongen

Från framridningen:
 
På banan: 
 
Kom på  påvägen ut till stallet att jag tränat på fel program, så fick sitta träna ett annat i bilen, trots den jobbiga starten på dagen är jag riktigt nöjd. Haha skulle Candy vara C ponny skulle dagens ritt leda till vinst men så var det tyvärr inte. men gämfört med de andra kategorierna så var det ingen katastrof procent och jag är grymt nöjd med känslan.Känns lite segt att avsluta säsongen nu när jag äntligen börjat tycka det är riktigt kul att tävla.
Men men, vi får tagga nästa säsong och under sommaren träna massor med halvhalter, galoppfattningar och ökningar  
 
Idag satt galoppen riktigt bra, galoppfatnningarna med! Fick 6or på galoppdelarna nu, haha bättre det än 2or. Även en 7a idag igen på skritten som jag tidgare fått 4or på, snacka om att vi utvecklas Hon dog tyvärr lite på banan idag, och skulle jag ridit rätt storlek på volterna så skulle procenten vart betydligt högre. Kommentaren på första volten var "jätte stor!" , men som sagt hade inte tränat programet innan och hade inte helt koll på volterna, så får vara jättenöjd.

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Oj vilken panik jag skulle fått. Vet inte om jag skulle klarat av att tävla då hahaha XD

Snygga var ni också!

2015-05-23 @ 21:56:42
URL: http://bagheeraomalley.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0