Saknar Guldponnyn


Går nog inte beskriva hur mycket jag saknar henne, låter på mig som hon är såld eller ngt. Men egentligen bara inte vart ute på en vecka.. När man stressat sönder med plugg och uppsatser och inte ens kunnat vart i stallet så gör de nästan ont i en att inte ha tiden åka ut till stallet. Tur i såna här lägen att man har familj som också är hästintresserade.  
Imorgon slutar jag återigen skolan vid fem och sedan ska jag direkt hem till en kompis för att fira hennes 18 årsdag.

Förlåt för dålig och tråkig uppdatering i veckan, har några inlägg på G. Men inte lätt hitta inspiration när vardagen endast består av plugg. En vecka kvar sen har jag loov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0