Mälarhöjden 2/5

Såå sköönt idag var jag inte alls sådär nervös som jag brukar och kunde rida ordentligt. Jag är så NÖJD med dagen, första klassen låg dommaren väldigt lågt i procenten, hon som vann min klass hade 60.00% procent.. 
Antar att hon blev tillsagd till LBn eftersom procenten där var mer normal.
 
Som sagt är jag nöjd, gjorde en stor miss i höger galoppen så där fick jag en 2a, fattade fel galopp så var tvungen göra ett byte tyvärr. Annars var resten programet bra så var riktigt tråkigt att det hände, Samma dommare ska döma på Gladö nästa vecka så känns lite segt då jag vet ritten idag var riktigt bra och ändå fick så pass låg procent. 
 
Vid framridningen av LBn (4 timmar senare..!) så hade det börja ösregna och Candy var såå pigg, på marken när man stannade henne började hon backa istället tex hahah, sen höll hon på att busa på framridningen. Men gillar ha henne så för finns mer att rida ihop då! 
 
har bara bilder ifrån LCn eftersom det sen började regna senare..
Har mer bilder bara inte hunnit kolla igenom alla, men sjukt hur fin hon är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Om du får fel galopp måste du bryta av och fatta ny, ett byte räcker inte eftersom att domaren då inte får se någon korrekt fattning! Fina bilder, jag tror på er!

Svar: Tack det är jättebra att veta om det skulle hända igen! :D haha jag som var så nöjd med vårat fina galoppombyte ..
amanda moberg

2015-05-08 @ 06:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0