Dagarna går för fort

Gick in hit och såg att statistiken låg väldigt bra trots att jag har vart borta från bloggandet ett tag, endast uppdaderat med lite bilder efter tävlingarna. 
Ska ta igen bloggandet igen, uppdatera lite om de senaste tävlingarna och sen om kommande tävlingar. Hanna har bland annat startat 2 hoppning och jag har också startat dressyr med blandade reslutat. Vi har gått från 4or i skritten till 7or bland annat vilket känns riktigt bra.
I båda genarna krävs det mera styrka för att hon ska orka hålla ihop sig osv men det kommmer, om något år kommer hon vara så himla fin!
Bilden är från gårdagens ridpass hon var riktigt riktigt fin, red igenom henn i båda sidorna och hade några bommar så hon fick lyfta ordentligt på benen. Snacka om att bara några bommar gjorde skillnad, blev till och med svårt sitta ner i taven på henne för hon fick sån fin trav.
 
Tiden bara rusar iväg och snart är det sommarlov, sömlösa nääter pga stress för skolan har mina senaste veckor bestått av. Men nu med ca 16 skoldagar kvar känner jag att jag börjar få koll påläget och jag ligger på godkänt i allt vilket är det som känns mest viktigt just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0