Dagens rosaoutfit

 Dagens outfit var väldigt rosa, nästan lite för rosa. Men vad gör det när ponnyn var en stjärna! Allt jag tränade på föra lektionen i tisdags satt perfekt, gjorde helt klockrena halter. Var en del under passet som inte gick helt 100 hon ville springa iväg lite, men när man fick igenom henne så var hon hur fin som helst. För några veckor sedan kunde jag inte ens sitta ner i traven för att jag hade tappat så mycket i ridningen. Men nu börjar jag komma tillbaka igen och ponnyn är finare än någonsin. Så glad att hon är min, och så avundsjuk på ryttaren som kommer få ta över henne efter oss.



Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

åå så gulligt med rosa!

2015-03-14 @ 10:22:03
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0