Överlycklig

Ursäktar kvalitén men är taget ifrån en video! 
Jag typ svävar fram efter dagens ridpass, hon var en dröm att rida. Så sjukt fin när hon går som hon ska, men i galopparbetet orkar hon inte riktigt hålla ihop sig än. Även i galoppen var hon helt otroligt fin stora delar utav passet, så vi gör framsteg varje ridpass! Blir bara bättre och bättre är sån stor skillnad sen vi började träna för Sanna.  

Som vi har utvecklats under bara några månader så tror jag absolut att en LA kan blir möjlig till hösten. Hon måste bara bli starkare och orka bära sig själv mer, men det är påväg. Ska inte säga för mycket eftersom mina tävlingsnerver inte är på min sida... Suck är ingen tävlingsmänniska men känner vi att vi är redo så skulle LA va en dröm i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0