naprapat tid idag igen

Började skolan klockan 8 imorse, eftersom jag kom hem runt halv elva igår kväll var det inte lätt komma upp imorse! Jag måste verkligen sova ordentligt annars är det näst intill omöjligt att komma upp.. 
 
Hade direkt efter skolan tid hos naprapaten, var tur då jag sen igår verkligen haft jätte ont. Fick som el i ryggen för att mjuka upp musklerna och sedan de vanliga att han knäckte ryggen. Fått ytligare en tid på måndag och får köra någon gång till innan jag åker till Sälen. Sen blir det hård träning för mig! Ska börja hos en PT för att bygga upp muskler i mage och rygg igen, har tappat så mycket. Märks i ridningen också mina axlar åker fram för jag inte är tillräckligt stark i bålen. 
 
Just nu känns det förjävligt, för jag märker själv hur mycket jag tappat och känner hur jag verkigen inte orkar på samma sätt som förut. Kommer bli skit hårt börja om från början.. Men förhoppningsvis värt det i slut ändan.. :(
 en bild från förra besöket för en vecka sen, men måste börja gå oftare för att få bort låsningen i ryggen.. Tänk att en avramlig för såpass längesen har förstört så mycket..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0