Motivationen på noll

Vaknade imorse innan klockan ringde eftersom det regnade och blåste så mycket, inte lätt att ta sig upp ur sängen då. Men nu är jag i skolan tillslut trots tåg kaos. Har en extra lektion som slutar 4 i eftermiddag, men efter skolan ska jag stressa hem och sedan gå på födelsedagsmiddag hos en kompis så har det att se fram emot. Måste tyvärr hem i tid ikväll eftersom jag ska upp tidigt och träna imorgon.
 
Träningen börjar klockan 9 och innan det ska jag hinna fixa hästen, lasta och åka till Jursta och sen rida fram ordentligt innan träning. Men ska bli kul träffa dom andra i laget och även träna för ny tränare. Är nyttigt för mig och Candy åka iväg och träna, för det blir ju alltid lite annorlunda att rida borta. 
Mina nya solglasögon jag fick på posten igår, är supernöjd! 



Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Lycka till på träningen imorgon! Stressa inte ihjäl dig bara! :)

2015-03-27 @ 10:36:44
URL: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0