Lite nya saker

Mamma var nere på Ullared i helgen o köpte där blandannat bootsen och jackan på bilden till mig. Bootsen är så sjukt fina, får inviga dem på tisdag när jag har dressyrträning! Egentligen har jag redan för många tunna dunjackor, men alltid velat ha en vit, så nu har jag i 4 olika färger.. För övrigt köpte hon mycket nödvändigt som ridstrumpor och ridhanskar, sånt som alltid på något sätt lyckas försvinna.

Sen var jag tvungen akut idag köpa ny laddare till telefonen eftersom någon på festen igår rensade min väska o fickor på saker jag hade. Snällt av dom att jag fick ha kvar busskort, bankort och nycklar. Antagligen några brudar som tagit blandannat mina hörlurar, laddare och parfym. Riktigt sorgligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0