Har inte tid att vara sjuk

Sitter just nu på tåget påväg till skolan, har blir sjuk igen(!!?) Hur är det möjligt, ni som läst bloggen ett tag vet att jag över jul och nyår var sjuk i 2 månader.. Hade äntligen börjar få upp konditionen igen och kunnat börja träna, så blir jag sjuk igen...känns lagom segt när tävlingssäsongen precis börjat.

Imorse hade jag även tid hos naprapaten, har haft extremt ont i ryggen senaste veckan efter föra tisdagen då jag blev påsprungen av en ponny i stallet. Har sen tidigare oxå en skada i ryggen efter jag åkte av en medryttarponny för några år sedan. Mitt bäcken va snett ca 1 cm och hade en ordentligt låsning i ryggen.. Har fått ny tid nästa vecka för att få bort låsningen i ryggen sen äre bara börja träna för bygga upp ryggen rätt igen. 
Nu efteråt är jag ganska öm i ryggen efter att han tryckt på alla ömma muskler osv, men vet att det gör nytta så de är skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0