Guldponny





Tränade för en tränare som red för i början av förra året. Vad jag saknat lektionerna med henne! Jag går sällan ihop med ridlärare, men hon och även unghästtränan jag rider för är några jag verkligen tycker om. Vad bara en lektion kan göra skillnad, hon fick mig verkligen att tänka till på saker som jag glömt bort . Hennes sätt att förklara får en verkligen haja till hur allt fungerar, och gick från lektionen mer motiverar än någonsin. Tränade galoppfattningar och halter. Handlar mycket om att Candy måste stärka sig för att orka hålla ihop. Men nu är det bara träna, träna. Om ca 3 veckor gör vi första starten för i år! 

Tog ett varmt bad när jag kom hem och ligger nu i min nybäddade säng, är den bästa känslan som finns. Är helt slut och öm i kroppen, men bara bita ihop hoppas de känns bättre till på torsdag för då väntas ytligare en dressyrträning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0