Det är mycket just nu

Jag har vart riktig dålig med uppdateringen idag, suck.. Alltid när jag börjat få upp statistiken igen så slarvar jag med inläggen.

Har vart i stallet och kollat när min syster hade hoppträning, jag låg mestadels inlindad i en filt på läktaren. Trots att jag är riktigt sjuk kunde jag inte låta bli åka till stallet.
Satt även idag på lektionen och kollade tävlingar, ett dröm mål är att i juni eller juli starta LB, LA på Stockholms ponnyklubb! Det är en tävling för ungponnysar, allså är det unghästprogramen LB och LA. Tills dess har Candy och jag fått mer rutin på tävlingsbanorna så det skulle vara en kul grej. Candy måste bara få mer styrka för att orka bli stadigare i formen, men med massa träning tror jag inte det är något som är omöjligt! 

Som sagt tidigare vill jag verkligen inte tävla och känna någon press, så ser helt enkelt närmare i sommar vart vi ligger till och utgår efter det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0