Chess 1986-2013✝

Är med tårar i ögonen jag kollar igenom alla bilder på oss tillsammans. Vi har obeskrivligt många minnen ihop och jag kommer aldrig glömma den här ponnyn.Så tacksam för den tid jag fick vara medryttare på honom, han var inte den där tävlingsponnyn många drömmer om, men han var min bästavän och har gett så mycket lycka. Alla gånger vi galopperat över ängar tillsammans och jag kunde verkligen lita 100% på honom.
I slutet utav 2013 så togs han bort pga sin ålder, även om det var ett tag sen så finns de dagar man saknar honom och tiden på kvarntäppan extra mycket. Finaste Chess♥♥

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Så underbart fina! ♥ Beklagar sorgen! ♥
Kraaam!

2015-03-18 @ 08:19:10
URL: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0