Är tillbaka igen

Fick en kommentar på Facebook tidigare idag att bloggen inte gick att kommentera. Så har lagt halva dagen på att försöka fixa det, eftersom jag på något sett lyckades förstöra hela designen.. Har sen vecka i skolan så var hemma vid sex tiden, vilket betyder de inte blev något stall för mig. Jag och sena veckor går inte ihop, tycker det är hemskt. 

Candy är skodd nu igen och svullnaden i benet gick ner redan dagen efter så imorgon ska hon ridas av min syster och på fredag får jag äntligen rida igen! Måste rida igenom programet, och hela tiden tänka på min sits. Jag är såå taggad på att starta henne, jag tror det kan bli riktigt bra!
Tycker om den här bilden, för jag vet vi kan ta oss tillbaka igen efter höstens motgång!

2 av mina favorit bilder på oss, så mycket kärlek ❤️

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Jaaa nu går det att kommentera :))

Älskar den sista bilden <3

2015-03-06 @ 08:55:03
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0