Bilder Sundby ridklubb

Frida och hennes fina C-ponny verkigen världens charmigaste häst, dom plockade placering i båda klasserna!
Tränade lite på att fota manuellt, när jag väl lyckas blir det mycket bättre bilder. Men har mycket jag måste träna på under sommaren så jag kan fota bättre till nästa säsong. 
 
Till andra klassen började det ösregna, var helt genomblöt så det blev inga bilder från då tyvärr. Ska kolla om jag kan lägga upp video i från tävlingen senare, var så himla fina rundor. Lite segt hon inte fick med sig frambenen på sista hindret i omhoppningen. Men Hanna och Candy är båda värda en guldstjärna då dom var gaalet duktiga. Ska bli kul föllja dom nästa säsong.

Kommentarer
Postat av: Roja

Måste fråga, känner igen skäcken.. har inte den tävlat på Ågesta för flera år sedan lokalt? Har för mig att den hette Fengur, Fingur eller liknande

Svar: Cindy heter hon är ungponny importerad från Irland för ngt år sedan, så kan inte vart samma🙈
amanda moberg

2015-06-08 @ 09:38:29
URL: http://bakkus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0