Vad hände denna helg egentligen

Ligger nu i sängen och har tid hos vårdcentralen om en timme."så går det  om du dräller runt och festar" - mamma.
Haha men i deta fall var det bara av ren otur jag gick barfota i någons tappade glas... Så sitter antagligen glas kvar i ena såret och dem är väldigt skitiga så bra kolla upp det..
Min resa t stallet i lördags sluta med att jag fick sitta Vänta en halv timme på tåget, efter att ha väntat på bussen i 25 min. Så tog allså en timme extra.. Inte nog med det hoppade jag sen på fel buss sen också. Men tillslut var jag framme och Candy var på jättejobbigt humör, hoppade och blev rädd för allt. Va lite lagom små grinig sen :')

Sen vill jag bara varna, min syster skulle köpa ett par stigbyglar utav en "Jeanette" i Örebro. Men det visade sig vara fejk, så 1000kr draget från kontot men inga stigbyglar. Men våra föräldrar valde gå ihop efter de som hände och köpte ett par helt nya freejumps till Hanna!
Bruna och svarta, blir skit snyggt till vår bruna sadel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0