Sista ridpasset innan London



En vecka sen sist haha va tjock hon blivit älskade ponny. Det är tråkigt när man har alla schabrak i ett annat stall så man måste ha samma hela tiden.

Skulle ridit dressyr idag, men slutade med att min syster byggde upp hinder till mig. Hahah jag som aldrig hoppar som ni vet ;) rädslan är heelt borta nu så kommer Candy fel på hindret så skrattar jag bara åt mig själv haha! Va lite kul faktiskt, men slutade med att Hanna fick hoppa upp. Tror de va hennes plan från början att skräma av mig från hästen så hon slapp bygga undan.

Men nu ska jag hem, ta en dusch sedan åker vi till Arlanda. Fyra dagar i London , ska bli skönt att slippa Sveriges skitväder ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0