Ny vecka, ny hårfärg

Klockan är snart halv 12 och jag gick precis och la mig, kom hem från stallet vid 22.30 tiden. Blev ovanligt sent för våran tränare hoppade Candy idag, hindret låg på 120 och hon hoppade det som inget och med grym teknik! Kul och se någon annan rida henne, hon är verkligen fin den här ponnyn och kommer bli såå bra tillslut. 
Blir superstressigt de veckor jag slutar sent i skolan, som imorgon är jag hemma vid 6 tiden och sedan ska jag ut till stallet+ äta middag och någonstans där hinna plugga. Imorgon ska jag i alla fall gå upp tidigare för att plugga så jag har det gjort.
Är så nöjd med nya hårfärgen, ser mycket fräschare ut och känns som det passar mig något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0