Candy idag

Planen idag var egentligen att rida ut och fota, men pappa han ta några bilder och strax där efter så började det regna riktigt ordentligt, så vi vände och blev ett ridpass i ridhuset (hon ska ändå gå ut imorgon, torsdag och helgen) 
 
Två bilder från en film när jag red idag, måste verkligen komma tillbaka med axlarna!! Vet inte vad som hänt är efter jag hade ett kortare uppehåll jag har börjat luta mig frammåt. Måste skärpa mig ordentligt för nu är vi anmälda våran första start i år! En LC1 2015. Missade tyvärr anmälningsdatumet till Vällingby, planen var annars starta en LB och LC, men den tävlingen var tyvärr full..
(bild från när jag travade av henne, hon var grymt fin!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0