Valborg

Bllir grillnig hemma idag med tjejkompisarna, såå mysigt. Candy ska skrittas för hand idag bara för att hon inte ska stelna till efter terrängen igår. På lördag kör vi tävling i dressyr, taggad! Inte hunnit känna mig nervös än för haft så mycket annat tänka på.. 
Ska se till ha saker göra imorgon med och inte tänka på tävlingen så mycket, tror dock jag inte kommer vara så extremt nervös dena gång. Tävlar inte i lag och känner då bara att jag har min själv att tävla emot. Behöver alllså inte känna någon presentationsångest, vilket jag oftast gör i onödan. 
Två till bilder från terrängträningen igår, hon är såå fin!
Årsta Runsten pay and Jump 1 meter för någon vecka sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0