Tävlingsfix

Haha min syster skulle ta bild på schabraket hon ska sälja, Candy ville såklart va med på bild..

Ligger i sängen väntar på att mamma ska komma hem, ska åka ut till stallet rida igenom Candy. Packa, bada henne och knoppa. Mår jättedåligt idag men hoppad de funkar att rida idag ändå, Candy måste bli av med sin energi! Inte nog med att jag måste packa allt i stallet så har jag idag börjat packa till Sälen också, så har egentligen massor att packa och städa just nu.. Lite stressig är det just nu. 
funderar på att packa ner favorit katten i väskan också haha! Kommer verkligen sakna alla djuren när vi åker bort :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heheh båda bilderna var väldigt charmiga tycker jag ;) Lycka till med all packning <3

2015-04-03 @ 07:44:38
URL: http://ponnylycka.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0