ridskoletider

Åhh blir lite tårögd utav dessa bilder, fina fina Ewing. Han var min sköthäst under 2års tid när jag red på ridskola. Världens snällaste häst, i slutet när jag red där var han så gammal så han fick gå nybörjar lektioner på ponny. Mitt sista ridpass på ågesta så fixade min ridlärare att jag fick rida honom uppe på terrängbanan, var obeskrivligt glad då. Var efter jag hade slutat på Ågesta och hälsade på honom några gånger men idag finns han tyvärr inte kvar :( Han var mångas favorit på ridskolan efter stått där i många år.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Roja

ååh ja fina Ewing, han blir en legend :) Saknar såklart mina prinsessor Caimona o Wanya.
Kommer väl ihåg Caimonas sista tid då jag bokade in en privatlektion på henne och just då hade hon fått fång..som till sist tog henne :(
Har du varit där i år? :)

Svar: Var och tävlade där för ca ett halv år sedan, men inte vart inne i stallet på snart ett år måste de va! :(
amanda moberg

2015-04-19 @ 20:13:42
URL: http://bakkus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0