onsdag

Vet inte om man ska bli glad eller ledsen av att behöva vakna av att solen lysser in i fönstret klockan 6 på morgonen, betydligt lättare är det att gå upp i alla fall. Åt sushi efter stallet igår och gick sedan på en promenad med en kompis, var ute i en timme. Superskönt att röra på sig, vart sjuk så länge se var länge sen. Nu är jag bara taggad på börja röra på mig igen och jobba upp kondisen.
 
Ska ut i stallet idag igen och fota Hanna när hon rider, ska bygga upp några hinder i skogen eftersom dom inte ska vara med och hoppträna. Imorgon ska jag antagligen ha dressyrträning och träna igenom LB programet. Kan det utantill nu, men måste rida igenom det några gånger innan tävlingen så det sitter helt. Surt att programen är omgjorda tycker jag..
Vi är anmälda till LC och LB på mälarhöjden, sedan helgen efter blir det Gladö och ponnyallsvenskan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0