Nu tar vi nya tag inför nästa klass


Mina tävlingsnerver är så pass dåliga att de knappt är kul, kan inte rida ordentligt och blir surig emot mina föräldrar. Redan igår på träningen bröt jag ihop helt utav nervositet.. Framridningen kändes katastrof och luften gick nästan ur mig ville packa in hästen i transporten och åka hem :( men skrittade ett tag innan start och gick in och red ändå. Är så NÖJD över Candy, hon var jättefin. Enda var att jag slarvade otroligt med vägarna, var just de jag fick avdrag för. Jag ville liksom bra bli färdig med programet, fick även -2 poäng eftersom jag glömde hälsa i slutet, hahah! 

Men som sagt Candy var jättefin och känner inte alls samma panikkänsla inför nästa klass för jag vet nu att det går bra om jag rider ordentliga vägar. 
Jag varje dag på tävling haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0