Hemma i Stockholm igen

Gårdagen bestod av en bilresa på 6 timmar, tiden gick rätt fort faktiskt och skönt komma hem sova i sin egen säng. Efter en vecka uppe i Sälen är man rätt sliten, men tog mig till skolan idag ändå. Ramlade en dg under veckan och gjorde illa knät rätt ordentligt, får hoppas de går över med lite vila, ingen lust behöva gå till doktorn.
 
Jag saknar Candy såå mycket just nu, över en vecka sedan jag såg henne. Eftersom vi hade en kiropraktor ute under veckan har hon mesta tiden vilat, det andra dagarna har mamma ridit henne. Men imorgon får jag äntligen träffa henne igen. Vi har blivit utagna att vara med i Årsta Runstens dressyrlag också, jätteroligt att det gick så pass bra sist att vi får vara med igen. Världens bästa ponny, 10/5 kr vi nästa tävling<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0