Fick sms imorse om inbrott i stallet

Vaknade imorse, eller rättare sagt ganska nydligen av att jag fått sms att de vart inbrott i stallet. Självklart i den delen där våran sadelkamare är. Både träns och sadlar borta, sen säkert har vårt skåp blivit rensat också.. Kände mest jaha...vad ska jag tävla med på fredag och även om vi fixar något att låna så skulle vi inte hinna fixa de så jag kan tävla på fredag. Mitt nya dressyrträns och även min tränares dyonträns, sånt här ska inte behöva hända är helt sjukt.. 
Precis när jag skulle smsa min tränare om att hans träns antagligen också var borta fick jag ett sms "april, april". Och även fast jag lurade min syster om samma sak föra året så fick jag sån brutal stress. Var inte förens hon skrev att Candy också var stulen som jag förstod det inte var påriktigt.. Nu efteråt var det bara kul tycker jag!  Har ni hunnit lura någon idag/blivit lurade idag? 

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Men åh! Jag skulle verkligen fått panik om någon lurade mig om inbrott! Det finns ju saker för flera tusen!

Svar: Jag började till och med gråta haha! men fick hämnd från förra året då jag lurade henne om att de va inbrott i stallet, får skulle mig själv :')
amanda moberg

2015-04-01 @ 09:32:33
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Anonym

Skitungar 😆
Jag vart ju också lurad nu, även om jag borde förstått att dom skulle smsat mig före er om inbrott i stallet 😊

2015-04-01 @ 09:47:41
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Hahah nää vad elakt!

2015-04-01 @ 15:00:48
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Sofie

Gud jag skulle verkligen fått panik :O Men antar att lättnaden efteråt är ganska go ;) ♥

2015-04-01 @ 19:48:25
URL: http://ponnylycka.horseworld.se
Postat av: http://nouw.com/noomiesundell

Hahaha men fyyy vad rädd man blir när man får ett sånt sms! Ett riktigt elakt aprilskämt! xD Jag blev faktiskt inte lurad igår, men ville gärna blivit![x

2015-04-02 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0