Ett steg framåt, 3 steg tillbaka

Tisdagens ridpass tog verkigen på mig, känslan kändes helt katastrof och drog ner självförtrondet rejält.. Får tänka på att hon inte var riden dressyr på över en vecka, men jag har svårt att tänka så. Candy är igenom kollad och är fräsh trots de kändes de katastrof.
 
Det här passet var nu en vecka sedan, så idag hade jag tänkt ta nya tag med dressyren. Igår så fick min syster låna en liten ponny i stallet så vi kunde rida ut tillsammans. Vi red till vattnet och hästarna fick busa av sig, skönt sitta på hästryggen utan att jag ställer krav på mig själv. 
Ett citat från en vän som jag alltid tänker på " you can't make a rainbow, without a little rain "

Det kommer alltid komma motgångar, men de kanske behövs för att kunna resa sig upp igen och komma tillbaka starkare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0