Ett måste inför sommaren


Jag har som ni säkert sett en charles owen hjälm sedan något år tillbaka. Ni som äger den här hjälmen vet säkert de är en plåga på sommaren med dessa hjälmar. Redan nu hinner hjälmen inte ens torka innuti innan nästa ridpass, känns jätteofräsht och obehagligt. Så ett måste innan sommaren är en ny ridhjälm men lite mer ventilation. Dels för min nu är så ofräsch och min hjälm känns som sätta på sig en blöt svamp..
har funderat på dessa tre hjälmar, lutar emot att det blir en uvex med swarkowski, eller hjälmen till vänster som oxå har stenar. Men annars är samshield hjälmen otroligt snygg och stilren, så jag får tänka på det ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0