En midre bra dag

Gick upp idag för att gå till skolan, men mådde bara sämre och sämre, kände redan igår att jag började bli sjuk.. Undrar vart mitt imunnförsvar tagit vägen eftersom jag vart sjuk till och från hela det här året.Tråkigt nog så har jag inte ork till något och vill bara ställa in alla framtida planer. 
 
Träffade Candy igår för första gången på över en vecka. Saknat henne så sjukt mycket. Men i ridningen var hon bara spänd och springig, vilket gjorde att jag tappade humöret yttligare..Men hon har inte gått ordentligt på en vecka så det är bara ta nya tag, vet ju att hon kan vara hur fin som helst oftast.Hon är bara så svår ibland att jag känner att jag inte klarar av henne.
Avslutar det här deppiga inlägget med några bilder på favorit ponnyn, de är en ny dag imorgon bara ta nya tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0