Lite saker som hänt sen sist jag bloggade

- Min syster startade Candy en regional hoppning, dock tråkigt resultat
 
- Jag startade min andra LB och red på över 60% och en 4 placering!!
- Jag red min 3dje LB någonsin och tog en fet sista plats för jag trasslade till vänstergaloppen helt, dock var resten utav programet var något som gick superbra och vi slutade med 57%
 
 
- Vi har skaffat ny tränare i både dressyr och hoppning, SHIT vilken skillnad på bara någon månad. Ponnyn har fått fram riktigt steg och framåtbjudning.
 
- jag har börjat ny skola och slutar 5 varanan vecka så stallet blir svårt att hinna med dom veckorna.
- vi har under den här tiden tagit flera steg frammåt för varje träning men tyvärr har tävlingsäsongen inte vart den bästa, men några riktigt fina rundor har vi fått med oss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0