Glad

Jag har 2 fleecetröjor under jackan där av lite rund haha.. Att få Candy se bra ut på bild det händer inte ofta då hon oftast blinkar eller står och sover.
Träningen idag gick jätte bra! Hon var grymt pigg i början och kändes knappt som min häst att sitta på. Men efter att ridit lätt lååångsamt några varv så lugnade hon ner sig. Hon tappade inte energi en sekund under passet och hade en grymt bra frammåtbjudning. Det brukar verkligen va motsattsen att man måste rida henne jättemycket frammåt. Vi gör framsteg varje gång.
Var sedan och åt middag på Chop chop och när jag kom hem hade jag fått paket på posten! 
Ska nu fixa tidsinställda sen ska jag för engångsskull gå och lägga mig i tid ikväll, och måste bara säga tack till toppen statestik både igår och idag. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0