planer för kommande vecka

 
Imorgon söndag ska jag tävla i väsby, startar LC2 och LB0, hoppas ponnyn inte är för trött pga av värmen, och hoppas jag inte dör av värmeslag haha..Men är sjuukt taggad har lärt mig utav mina misstag från föra gången!
 
Måndag: De flesta lektioner är inställda nu och frammåt men ska till skolan skriva prov. Sen ska jag till Umo vid 3 tiden ska hinna gymma innan eller efter det.
 
Tisdag: Ska ha 2 redovisningar i engelska. Ska sen gymma på håltimmen, sen tillbaka till skolan för yttligare en redovisning, efter skolan blir det dressyrträning antagligen. 
 
Onsdag: blir det stallet och fixa till tävling på torsdag. Smörja kinoppa osv. Sen pw 6km på kvällen 
 
Torsdag: Tävling Sundby, LC2. gymmet sen
 
Fredag: Lediga, gymmet 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0