Lång dag

Sitter just nu i skolan och pluggar.. eller inte kommit någanstans då en kompis kom och "stöde" men nu är jag själv och ska försöka ta tag i det här ska ha alla uppsattser färdig skrivna den här veckan har jag bestämt!
 
Hade nationella idag 2 timmar, sedan drog vi och körde ett magpass på gymmet! Va riktigt jävla jobbigt men tycker det är så kul, även fast jag lätt ger upp men något jag blivit bättre på.
På lördag är jag sjukt taggad på benpass efer tävlingen på morgonen.
 
Nu ska jag iväg på ett möte sedan fixa en sak i skolan sen i kväll blir det PW, 6km med hunden. Sjukt taggad på det här med träningen faktiskt!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg! :D

2014-05-09 @ 09:05:50
URL: http://ffridaeeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0