Jag är tillbaka igen

Haft mycket uppehåll från ch till mest för jag har så mycket i skolan just nu då jag ligger rätt dåligt till i alla ämnen så håller på att ta tag i det fram till sommarlovet.
 
Hänt endel i livet sen sist, eller nä va typ bara någon vecka sen jag bloggade.. Men jag har bland annat skaffat gymmkort för ca en vecka sen så gymmar på friskis och svettis. Riktigt kul är det och är sjukt taggad på se resultat och att utvecklas i träningen.
 
Ponnyn har gått helt otroligt bra den senaste tiden, märks att vi ökat på havren men helt sjukt fin hon har blivit. På lördag gör vi vår första start så sjuuukt taggad och tror verkligen på oss. Imorgon blir det sista dressyrträningen är riktigt taggad eftersom de gått så bra senaste tiden och sist så påbörjade vi galoppombytten och ponnyn var helt grym!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0