Freedag

Äntligen fredag som jag längtar, den här och kommande vecka har och kommer va ett helvete.. Har inte vart i stallet något dels för Candy har vilar pga avmaskning och sen fick hon även massage i fredags, men idag har min syster ridit och jag har vart hemma och pluggat.
Sitter just nu ute i solen, lyssnar musik och pluggar lite mysigt ändå.
Ska åka med pappa och handla och sen är väl helgen fullbokad av plugg, kungsträdgården imorgon, tjejmiddag på söndag om jag hinner, haha måste plugga..
 
Hunnit med gympass i veckan och ska hinna med ett till i helgen. Nästa vecka blir som sagt mycket plugg, häst, gym och ännu mera plugg. Känns som det är det ända som händer i mitt liv just nu.. Men endast 12 skoldagar fram till looov.
Bild på min syster, Candy och min hund idag!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0