Ett misslyckande

Hon var SJUKT fin idag, programet gick SJUKT bra, MEN jag red förbi en volt (?!!!) Helt omedvetande travade jag vidare utan att ens tänk tanken. Snacka om att jag är arg på mig själv, allså finner inga ord hur kan man ens va så dålig!? 
Sen hade jag något för högt tempo i  galoppen så snettigenom i galopp blev vingligt men de vi mitt fel där med tröck på henne för mycet utan hand. Aja man kan ju inte alltid va bäst. 
En tävling kvar på den här säsongen, sen blir det vila för ponnyn. (dock några hopptävlingar oxå)
 
Sen gick mina ridstövlar sönder tvådagar innan tävling, så fick låna en tjejs i stallet som inte alls satt bra och var hoppstölvlar, men det funkade iaf! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du rider henne stört fint!

2014-06-19 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0