Mot stall nummer 2

Vart ute och haft morgonfodringen i vårt stall, Candy var hur pigg som helst och åt som vanligt. Dock får hon mindre potioner och vi blöter igenom höt innan för att minska risk för irritation i halsen. Hon fick vila från ridningen då vi inte vill anstränga henne ifall hon fortfarande var irriterad i luftvägarna.

Nu ska vi vidare till nästa stall och jag ska rida en häst där, så otroligt fin och rolig att rida! 

Imorgon fyller jag år så blir inget stall utan ska tillbringa dagen med mina kompisar! 

2 bilder från när jag var ute och åt middag med en kompis för några dagar sedan! 

Kommentarer
Postat av: Jessica Erikssom

Hej, vilken fin blogg du har! :D

2014-07-17 @ 12:30:16
URL: http://www.BraveHeart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0