Jag är tillbaka på bloggen

Hade tänkt att ta tag i bloggandet igen nu när ponnyn är igång igen och tävlingsäsongen snart ska börja!
Är riktigt taggad på att få upp statestiken igen, så vi ligger där vi ligger på 3 siffrigt igen ;)
 
Imorgon skulle transporten igentligen rulla ner mot Småland på träningsläger men pga att hennes avelsto hastigt behövdes ta bort så vart fölet tvungen att matas för han en gång i timmen, vilket inte skulle funka då!
Sen hände en fruktansvärd upplevelse idag vilket gör att det bara skulle va onödigt usätta henne för nästan 6 timmars transport resa!
 

Mamma har fixat tränare uppe i stockholm istället och andra planer för ponnyn och innom hästväg så det kommer funka ändå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle<3

Hej Amanda! Jag har länge letat efter någon som jag kan starta en blogg tillsammans med då jag tycker det är roligare och lättare att hålla igång en blogg tillsammans med någon. Jag själv äger ett halvblodssto som är mycket vackert och vi inriktar oss lite mer mot dressyrl. Jag har ett stort foto intresse och måste säga att jag faktiskt tar riktigt fina bilder! Så undrar nu givetvis om det finns intresse från din sida att starta en blogg tillsammans?
Mvh - Michelle

Svar: Det absolut ngt jag kan fundera på, då jag tidigare tänkt på det med att dela med någon! Då jag också är dressyrryttare är de ju bra kombination ;) ska försöka ta tag i fotograferingen igen då de är ngt jag tycker är superkul!
amanda moberg

2014-07-17 @ 14:46:09
URL: http://Michelle.weride.se
Postat av: Michelle<3

Vad roligt! Men fundera på det, en dressyrblogg vore kul! :)

2014-07-17 @ 15:07:40
URL: http://Michelle.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0