Det blev ingen ridning idag

Skulle som sagt rida ut med en kompis, men när jag skulle hoppa upp fick Candy PANIK drog iväg och lyckades då både trampa mig riktigt ordentligt och fick sedan in en fullträff på smalbenet..
Hon stod helt panikslagen stegrade och kastade sig, sen när jag skulle hoppa upp igen började hon direkt igen kasta sig och slänga sig i panik..

Kom fram till sen efter ett tag att de var när man tog i mankamen hon reagerade, så fort man nuddade fick hon påriktigt panik.. Så bara ta ut vetrinär andra gången på en vecka så hon kan få kortison...
Eftersom Candy har eksem så hade hon antagligen fått någon reaktion av ett bett eller liknande.. Min älskade ponnyplutt sån otur i allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0