Måndag

Nyss kommit hem från skolan, satt kvar ett tag efter skolan så det blev väldigt sent idag, som tur va har jag inte hästen. Helgen har vart händelserik, haft väldigt kul dock en väldigt massa ångest över en sak som råkade hända haha. Blev inget pluggande i helgen så får plugga ihjäl mig idag för att kunna få godkänt på provet imorgon.
 
I söndags red jag Candy för första gången efter operationen, smärta var det och värre är det idag. Red ut barbacka travade o galopperade en del, hade sjukt kul iaf och ponnyn med, trotts allt regn! Pappa var så snäll mockade och packade allt hö medans jag var ute och red,
Men ska försöka rida lektion imorgon, hoppas på att det går bra även fast benet är som det är. Har oxå fått tid hos sjukgymnast på fredag hoppas på allt nu att mitt ben blir bra tillslut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0