dagens ridpass

Va första ordentliga ridpasset sedan operationen, mamma började med att longera henne så att hon fick springa av sig hon va sjuukt pigg, spakade bakut och var helt galen. Ville inte sluta galoppera haha!
Men sen när jag hoppade upp var hon gryymt fin, hade inte förväntat mig det.
 
Tränade skänkelvikningar och avslutade med några galoppfattningar, även dom gick super bra! Fick avsluta efter det eftersom mitt ben inte är helt bra än, så avslutade när det gick som bäst.
hon var så sjukt mjuk i munnen så det blev att jag satt med något långa tyglar , såg jag sen på videon. Men är grymt nöjd ändå!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj så fina!

2014-02-11 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0