Bästa ridpasset någonsin

Så otroligt stolt över mig själv och min ponny idag, även fast det delar utav passet inte såg helt bra ut så hade vi båda kul och vi lärde oss något nytt!
 
Satt med ett leende genom stora delar utav ridpasset, det är något jag verkligen inte brukar. Men ponnyn va helt otrolig idag, var verkligen med och ville göra rätt. Galoppfattningarna var helt klockrena och ponnyn va så himla med på allt jag gjorde, går inte beskriva känslan men tänkte jag galopp så galopperade hästen. 
 
Formen var super stadig under hela passet och behövde endast ha ett lätt stöd i handen, hon va som en dröm att rida precis så som jag vill att hon ska va. Som pappa sa "hon gick så fint med huvudet idag" haha och ja det gjorde hon, helt otroligt vad den där ponnyn är fin när allt stämmer! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0