13 fakta om mig..

- jag är 16 år

- jag har riktig fobi för daggmaskar

- jag har 3 katter, 1 hund, 1 fågel och en häst.

- jag har haft 2 foderponnysar.

- jag hatar när folk klagar över sina betyg, eller tex säger "det gick så dåligt" när de har skrivit A på ett prov

- jag är väldrigt klupig utav mig, dels i mina handlingar och även så skadar jag mig själv lätt. 

- jag är väldigt uppkäftig mot t.ex lärare vilket är en dålig egenskap jag har.

- jag är även väldigt självkritiskt, särskillt i min ridning.

 (första vintern vi hade candy)

- jag lägger i stortsätt hela mitt studiebidrag på mat.

- jag ligger på F i flera ämnen just nu

- jag har personer jag stängt ute helt från mitt liv av olika anledningar.

- jag har aldrig haft ett förhållande då jag inte klarar vara fast vid en person.

- jag svarar på delar utav frågestunden imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0